دانلود رایگان پکیج – The Vegetation Engine

7a52b7cb 255b 47bd 91db 52ef6a11c3a5
“در صورت امکان ، لطفاً بسته را بخرید تا از توسعه دهنده پشتیبانی کنید”

The Vegetation Engine v3.0.1 (Latest version)

تمام بحث های مربوط به دارایی به سمت Discord پیش می روند. اگر مشکلی دارید یا می خواهید سلام کنید ، برای اطلاعات بیشتر ، به روزرسانی به ما بپیوندید!

قبل از خرید دارایی ، بخش About را بخوانید!
برای کسب اطلاعات بیشتر قسمت س FAالات متداول را بخوانید!
برای شروع کار یا به روزرسانی دارایی ، بخش های Howto را بخوانید!
بخش تأیید شده را برای سیستم عامل های تأیید شده ، خطوط لوله و پشتیبانی VR بخوانید!
برای ویژگی های جدید ، پیشرفت ها و موضوعات شناخته شده ، تغییرات Change را بخوانید!

بررسی اجمالی

Vegetation Engine مجموعه ای از سایه بانها و ابزارهای بسیار بهینه شده برای پوشش گیاهان است که برای متحد کردن هر دارایی از گیاهان از فروشگاه Unity Asset Store ، SpeedTree ، Quixel Megascans و غیره یا پوشش گیاهی سفارشی که توسط تیم شما تألیف شده است ، طراحی شده است.

با تنظیم و تبدیل یک کلیک برای پیش ساخته ها ، و با یک مجموعه جامع از عناصر جزئیات مدولار ، شما قادر خواهید بود به راحتی حرکت بادی دینامیک و تعامل با اشیا or یا شخصیت های نامحدود ، فصول پویا ، پوشش جهانی (برف ، شن و ماسه ، گرد و غبار) ، رطوبت جهانی ، سلامت جهانی برای کنترل سطح زیرین ، رنگ آمیزی ، رنگ آمیزی HDR برای چراغ های جعلی یا GI ، اندازه ، اندازه بر اساس فاصله یا مقدار برگ ، با کمترین تأثیر در عملکرد!

با سایه اندازهای جدید Object اکنون می توانید از همپوشانی و رطوبت جهانی برای متحد کردن محصولات با دارایی های گیاهی استفاده کنید. سایه های جدید شی دارای نقاشی راس (Polybrush یا هر ابزار نقاشی دیگر راس) و پشتیبانی از مخلوط کردن بر اساس ارتفاع بالا / پایین برای جزئیات بیشتر هستند.

Vegetations Engine امکان استفاده از هر دارایی پوشش گیاهی را با Universal Render Pipeline و High Definition Render Pipeline با چند کلیک فراهم می کند ، حتی اگر این دارایی در ابتدا برای استفاده با خطوط Render Scriptable استفاده نشده باشد!

هنگام استفاده از Amplify Shader Editor ، موتور Vegetation شامل یک عملکرد Amplify Base است. با داشتن بیش از 50 گزینه ، شما فقط با گزینه های مورد نیاز و بهینه سازی / کیفیت مورد نیاز پروژه خود می توانید پوشش گیاهی یا سایه بان های مناسب خود را ایجاد کنید!

سازگاری

Vegetation Engine از خطوط رندر زیر پشتیبانی می کند:
● خط استاندارد رندر 2018.3+
● خط جهانی رندر جهانی 7.2.1+
R خط Render HD 7.2.1+

Vegetation Engine با ابزارهای شخص ثالث زیر سازگار است:
● Amplify Shader Editor – پشتیبانی کامل از ویرایشگر سایه بان
● ارائه دهنده طبیعت – پشتیبانی از برنامه رویه
Studio Vegetation Studio – پشتیبانی غیر مستقیم Instanced
get Vegetation Studio Pro – پشتیبانی مستقیم غیر مستقیم
● GPU Instancer – پشتیبانی غیر مستقیم Instanced

Vegetation Engine از پوشش گیاهی ایجاد شده با ابزارهای زیر پشتیبانی می کند:
ree MTree (تنظیم رویه) – ابزار قدرتمند ایجاد درخت برای وحدت
● Speedtree – ابزار ایجاد گیاهان حرفه ای
● Unity Tree Creator – ابزار ایجاد شده درخت Unity
● CTI – ابزار پیشرفته وارد کننده گیاهان
ree TreeIt – ابزار ایجاد پوشش گیاهی رایگان

Vegetation Engine از دارایی های گیاهی شخص ثالث زیر پشتیبانی می کند:
● Quixel Megascans – کلیه دارایی های گیاهی
● تولید طبیعی – تمام دارایی های گیاهی
● Manufactura K4 – جنگل بیگانه / جنگل سوزنی برگ / تمام دارایی های خالق درختان
● Synth Studios – POLYGON – بسته طبیعت
● مش خشمگین – تمام دارایی های گیاهی
● ALP8310 – کلیه دارایی های گیاهی
ca کافه طراحی بصری – تمام دارایی های گیاهی
● IL.ranch – کلیه دارایی های گیاهی
o Forst – کلیه دارایی های پوشش گیاهی CTI
● Baldinoboy – تمام دارایی های گیاهی CTI و Tree Creator
● TriForge – دارایی های گیاهی CTI جنگل زمستانی
ob Tobyfredson – Rocky Hills CTI دارایی های گیاهی
● Infinity PBR – کتاب پوشش گیاهی مرده
ge Raygeas 4 – محیط جنگل تلطیف شده
Ass دارایی شمال شرقی – طبیعت تلطیف جلد 1
● Digifanter – بسته طبیعت بزرگ
● Mikael Gustafsson – همه دارایی های گیاهی
● مشهای سفارشی – تنظیمات کاربر یا تنظیمات رویه ای

امکانات

● با کلیک روی تنظیم صحنه
● با یک کلیک تبدیل Prefab
● برگشت با Prefab با یک کلیک
● تبدیل خودکار مش
conversion تبدیل خودکار مواد
conversion تبدیل خودکار بافت
. ایستگاه از پیش تنظیم مبدل پیش ساخته
● Prefab Converter Presets API
Settings تنظیمات پیش تنظیم از پیش تنظیم شده
● تنظیمات پیش تنظیم API از پیش تنظیم شده
code کد منبع کامل گنجانده شده است
setting تنظیمات حرکت را برای چندین پیش ساخته همزمان تنظیم کنید
Sha تنظیمات Shading را برای چندین پیش ساخته همزمان تنظیم کنید
● استفاده آسان از هاب برای تغییر رندر خطوط لوله یا افزودن ویژگی های سایه بان
f پیش ساخته ها ، مش ها و مواد خروجی منظم پس از تبدیل
● پیش ساخته ها را می توان به عنوان Scene GameObjects یا Terrain Trees قرار داد

Wind باد پویا و تلاطم
Int تعامل گیاهی پویا (اشیا and و شخصیت های نامحدود)
فصل های پویا
Over پوشش جهانی (برف ، شن و ماسه ، گرد و غبار)
W رطوبت جهانی
● بهداشت جهانی (برای کنترل سطح زیرین)
Size محو شدن مبتنی بر فاصله جهانی
● پیوندها برای اتصال TVE با هر دارایی شخص ثالث از فروشگاه یا اسکریپت های شخصی خود
عناصر برای جزئیات و سفارشی کردن تعامل حرکت ، رنگ آمیزی ، ماسک پوشش ، ماسک رطوبت ، اندازه و مقدار برگ
ils مسیرهایی برای تعامل حرکت و برش اندازه (سایه اندازهای عناصر اولیه با پشتیبانی از ذرات)

SHADERS

graph نمودار Shader Editor شامل شود
B عملکرد پایه را با بیش از 50 گزینه تقویت کنید تا سایه بان های خود را با گزینه های مورد نیاز و بهینه سازی های لازم ایجاد کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *