دانلود رایگان پکیج – GPU Instancer – Crowd Animations

c5f010ce a5f9 45d7 a239 9134409ea2c6
“در صورت امکان ، لطفاً بسته را بخرید تا از توسعه دهنده پشتیبانی کنید”

GPU Instancer – Crowd Animations v0.9.7 (Latest version)

انتشار بتا
بارگیری نسخه ی نمایشی (Windows PC)

انیمیشن های Crowd یک افزونه برای GPU Instancer است و برای کار کردن به آن نیاز دارد.

انجمن پشتیبانی | مستندات | F.A.Q.

Crowd Animations یک راه حل خارج از جعبه برای استفاده از مقادیر زیادی از شخصیت های متحرک در صحنه های شما با عملکرد بالا است. CA از هسته GPU Instancer استفاده می کند و تکنیک های پوستی GPU را به بالای راه حل غیرمستقیم GPUI و تکنیک های حذف GPU اضافه می کند. این منجر به ترکیبی می شود که به شما امکان می دهد از GPU Instancing in Unity برای شخصیت های متحرک خود بیشترین بهره را ببرید.

———————————
امکانات
———————————

  • GPU غیرمستقیم با استفاده از مش های پوستی.
  • سرخوردگی GPU ، انسداد و از بین بردن فاصله.
  • سازگار با VR با دو حالت رندر تک پاس و چند گذر کار می کند.
  • پشتیبانی از خطوط لوله استاندارد ، LW ، HD و جهانی.
  • پشتیبانی سایه بان سفارشی (نیاز به تنظیم دستی).
  • ترکیب انیمیشن (حداکثر 4 انیمیشن).
  • پشتیبانی از ارائه دهنده های مش و پوستر چندگانه.
  • گروه های LOD پشتیبانی می کنند (همه مش های LOD باید از همان دکل استفاده کنند).
  • پیوند استخوان.
  • پشتیبانی از Root Motion.
  • امکان استفاده از فاصله سایه سفارشی در هر نمونه اولیه و انتخاب LOD برای ارائه سایه با آن.
  • تشخیص خودکار موارد اضافه شده و حذف شده بدون هیچ کد اضافی.
  • پشتیبانی از Rigidbody و فیزیک.
  • سیستم رویداد انیمیشن سفارشی.
  • استفاده آسان از رابط کاربری.

انیمیشن های Crowd از دو جریان کاری متفاوت انیماتور پشتیبانی می کند:

انیماتور Mecanim:
شما می توانید از Unity Mecanim Animator برای اداره ماشین حالت انیمیشن طبق معمول استفاده کنید و GPUI وضعیت های متحرک را از Mecanim Animator می خواند. با این کار می توانید از انیمیشن ها و اسکریپت های موجود با انیمیشن های Crowd استفاده کنید و امکان استفاده غیر مستقیم از GPU با تمام ویژگی های GPUI مانند خنثی سازی GPU و حذف انسداد را دارید. این گردش کار در حالی که شبکه های پوستی را ارائه می دهد ، عملکرد GPU را افزایش می دهد ، اما برای پروژه هایی که به CPU ملزم هستند ، یک راه حل ایده آل نخواهد بود زیرا Mecanim Animator هنوز برای هر نمونه یک پیش زمینه ایجاد می کند.

انیمیشن Crowd:
می توانید از Crowd Animator استفاده کنید تا کلیپ های انیمیشن خود را از طریق GPUInstancer API در GPU مدیریت کنید و تصمیم بگیرید که کدام یک از انیمیشن ها را در یک زمان مشخص پخش کنید. این گردش کار شما را ملزم به نوشتن اسکریپت های شخصی خود (یا استفاده از ابزار اسکریپت نویسی بصری) برای دستیابی به حالت های انیمیشن می کند – اما این گردش کار همچنین به شما امکان می دهد تا از GPU Instancer بیشترین بهره را ببرید زیرا هیچ پیش ساخته ای توسط Mecanim Animator ایجاد نخواهد شد .

محدودیت های فعلی:

  • لایه ها و ماسک های انیمیشن پشتیبانی نمی شوند.
  • IK پشتیبانی نمی شود.
  • سیستم عامل های تلفن همراه پشتیبانی نمی شوند.
  • ترکیب انیمیشن از درون یابی ماتریس خطی استفاده می کند ، به این معنی که انیمیشن های بسیار متفاوت با هم ترکیب می شوند ممکن است نتایج پوستی نادرستی ایجاد کنند.

سیستم عامل های پشتیبانی شده:

  • DirectX 11 یا DirectX 12 و Shader Model 5.0 GPU (ویندوز)
  • فلز (macOS)
  • OpenGL Core 4.3 (ویندوز ، لینوکس)
  • کنسول های مدرن (PS4 ، Xbox One)

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *