دانلود رایگان پکیج – More Effective Coroutines [PRO]

“در صورت امکان ، لطفاً بسته را بخرید تا از توسعه دهنده پشتیبانی کنید”

More Effective Coroutines [PRO] v3.12.0 (Latest version)

Coroutines موثرتر (MEC) اجرای بهتر کوروتین است.

هنگام استفاده از کوروتین پیش فرض Unity ، باید در نحوه استفاده از آنها بسیار مراقب باشید ، در غیر اینصورت حافظه ای را که جمع آوری زباله بعداً باید تمیز کند اختصاص می دهد. این می تواند باعث شود برنامه شما به طور تصادفی از فریم ها بگذرد. MEC این مسئله را برای کوروتین ها حل می کند ، در عین حال کورتین ها را با دو برابر سریعتر از کوروتین های پیش فرض Unity قدرتمندتر می کند و گزینه های جدیدی را که کورتین های پیش فرض Unity ندارند به شما ارائه می دهد.

این نسخه Pro است. نسخه رایگان MEC شامل مجموعه ای از حداقل ویژگی ها است ، در حالی که نسخه Pro شامل مجموعه کامل است. هر دو نسخه در یک هسته فوق العاده سریع کار می کنند.

جابجایی بین كوروتین های MEC و كوروتین های پیش فرض Unity بسیار آسان است. حتی می توان از آنها در یک پروژه در کنار هم استفاده کرد.

مزایای MEC (هم رایگان و هم نرم افزار):

  • MEC برای اجرای یک کوروتین به کلاس شما ارث نمی برد از MonoBehavior.
  • Coroutines هنگام ایجاد می تواند با یک رشته “برچسب گذاری” شود ، به شما این امکان را می دهد که جداگانه یا به صورت گروهی کوتین ها را بکشید یا مکث کنید.
  • MEC فاقد DLL های از پیش تدوین شده است که اشکال زدایی را آسان می کند.
  • MEC شامل موارد اضافی مفید مانند SlowUpdate است.

ویژگی های اضافی موجود در Pro:

  • بخشهای اضافی: تمام بخشهایی که در نسخه رایگان وجود دارد ، به علاوه RealtimeUpdate ، EditorUpdate ، EditorSlowUpdate ، EndOfFrame و ManualTimeframe.
  • توابع اضافی: RunCoroutineSingleton را برای زمانی که می خواهید اطمینان حاصل کنید که فقط یک مورد از یک Coroutine خاص همزمان اجرا می شود ، اجرا کنید. SwitchCoroutine در هنگام اجرا ، بخش زمان یا برچسب یک کوروتین را تغییر می دهد.
  • روشهای پسوند: تأخیر تأخیری را به ابتدای کوتولین اضافه می کند. به محض تمام شدن مورد قبلی ، یک کوروتین را به طور خودکار ضمیمه و اضافه کنید. CancelWith کورتین را گسترش می دهد تا در صورت خارج شدن از محدوده شرایط ، به طور خودکار متوقف شود Superimpose با هم دو کوروتین اجرا می کند. (که می تواند برای عملیات صبر کردن یا کشتن مفید باشد.) هواپیماربایی مقدار برگشتی یک کوتولین را تغییر می دهد. (که وقتی می خواهید دقیقاً همان کد را اجرا کنید ، اما در حرکت آهسته می تواند مفید باشد).
  • بسیاری از روشهای اضافی برای کنترل یک کوتولین فقط از طریق دستگیره ، مانند تغییر بخش ، لایه ، برچسب یا حتی پایان دادن به آن.
  • كوروتین ها را می توان به گونه ای گروه بندی كرد كه هنگام خاتمه یا توقف یكی ، افراد دیگر در گروه نیز همین كار را انجام دهند.

برای اطلاعات بیشتر ، به اسناد اینجا مراجعه کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *